Cos de cumparaturi 0

Retururi 

Daca doriti sa faceti un retur si ati plasat comanda creandu-va un cont de client pe pomia.ro, va rugam sa completati formularul de retur existent in contul dumneavoastra de client.

Daca ati plasat comanda telefonic sau prin intermediul unui mesaj lasat pe Facebook, pentru retur, va rugam sa ne trimiteti un mail la adresa return@pomia.ro, mentionand numele si prenumele dumneavoastra, numarul comenzii, codul/codurile produselor returnate, firma de curierat cu care ne-ati returnat produsul, AWB-ul primit din partea firmei de curierat si contul IBAN impreuna cu titularul acestuia, pentru a va rambursa su

ma aferenta produselor.


Pentru a fi returnat, produsul trebuie sa nu fie folosit si sa fie in aceleasi conditii in care l-ati primit. De asemenea el trebuie sa fie in ambalajul original si sa aiba atasata eticheta originala. 

Pentru a rambursa banii, avem nevoie de dovada achizitiei.

Trimiteti produsele catre sediul nostru (adresa se regaseste la finalul paginii). Pentru retur puteti folosi orice curier doriti, exceptand Posta Romana, insa costul transportului va revine. 

Nu se accepta returul pentru produsele de ingrijire personala, produsele cosmetice, costumele de baie si lenjeria intima.

Va rugam sa nu trimiteti produsul inapoi la producator. 

Inapoierea banilor (daca se aplica) 
De indata ce produsul a ajuns la noi si a fost inspectat, noi va vom trimite prin e-mail o notificare de primire. De asemenea va vom trimite si o notificare in care se specifica daca cererea a fost aprobata sau respinsa.

Daca cererea a fost aprobata, procesul de rambursare a banilor va fi initiat si suma va fi automat emisa catre cardul de credit.

Pentru comenzile cu plata la livrare (CoD)

Rambursarea banilor se face numai prin virament bancar, catre contul furnizat de dumneavoastra. Nu se pot restitui banii cash.

Daca nu mai doriti articolele achizitionate si vreti sa le returnati, va rugam sa urmati pasii de mai sus, in functie de modul in care ati plasat comanda.

Prin finalizarea comenzii, Clientul este de acord că toate datele furnizate comerciantului sunt corecte, complete și adevărate la momentul plasării comenzii la care se face referire în acest document și în comanda emisă.

Livrările vor fi făcute în termen de 30 de zile de la efectuarea comenzii, iar pentru produsele aflate pe stoc, în 10 zile de la efectuarea comenzii. În cazul în care produsul va fi livrat cu termenul limită menționat mai sus, Pomia va informa Clientul prin e-mail în termen de 7 zile de la plasarea comenzii, iar Clientul poate renunța la comandă fără dreptul de a solicita daune.

7.6.1. Clientul Pomia poate refuza să primească pachetul care conține produsele achiziționate printr-un contract sau, după caz, să returneze produsele în următoarele situații:

- 7.6.1.1. Pachetul prezintă daune grave;

- 7.6.1.2. Produsele au fost livrate / facturate incorect;

- 7.6.1.3. Produsele prezintă defecte de fabricație;

- 7.6.1.4 Produsele nu corespund descrierii.

Clientul trebuie să notifice Pomia de intenția sa de a returna produsele achiziționate prin orice comunicare scrisă (transmisa pe e-mail sau prin completarea formularului de retur) în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produselor.

Clientul care a notificat Pomia conform articolului 7.6.1.2 are responsabilitatea de a se asigura că produsele pe care le trimite sunt returnate în termen de 30 zile calendaristice, altfel Pomia consideră că reclamația este neîntemeiată și poate refuza returnarea.

În cazul restituirii produsului, demersul va fi făcut în termen

 

 

de 30 zile calendaristice de la notificarea intenției de retragere din contract, sub rezerva confirmării returnării.

În cazul înlocuirii produsului cu un altul care are dimensiunile nou comandate, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale. Precizăm faptul că produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original, cu eticheta originală.

Valoarea serviciilor suplimentare plătite de client, inclusiv, dar fără a se limita la transportul produselor, nu se rambursează.

În toate cazurile, costurile de returnare / re-expediție vor fi suportate de client, cu excepția situațiilor descrise la punctele 7.6.1.1; 7.6.1.2; 7.6.1.3 precum și în caz de neconformitate, situație în care Pomia va suporta valoarea transportului.

Intarzierea sau lipsa banilor (daca se aplica) 
Daca nu ati primit banii, verificati din nou cu banca, deoarece este posibil sa dureze o perioada pana ce banii ajung pe card. 

Daca ati urmat pasii de mai sus si tot nu au intrat banii in cont, contactati-ne pe adresa return@pomia.ro.

Transport Retur
 
Mai intai, contactati firma de curierat dorita, pentru a returna produsul. 

Retururile nu pot fi efectuate prin intermediul Postei Romane. Nu ne asumam pierderea coletelor daca apelati la acest serviciu.

Daca trimiteti un produs cu o valoare mai mare de 300 lei, este recomandat sa folositi un sistem de transport ce permite utilizarea unui cod de urmarire sau sa achizitionati o asigurare de transport. Noi nu va putem garanta ca vom intra in posesia returului.

Adresa sediului este:

TEL:0374 824 792

Soseaua Panduri nr.71, etaj 1, Sector 5, Bucuresti